niedziela, 5 stycznia 2014

Nowy artykuł z magazynu Cosmopolitan

Jeden z magazynów dla kobiet - Cosmopolitan opublikował jednostronny artykuł z Aleksem w wydaniu dla lutego 2014. Wczoraj informowałam na naszym koncie na Facebooku, że lada dzień pojawi się jego tłumaczenie. Przyznam szczerze, że stoczyłam ogromną walkę z tym tekstem, ponieważ skan jest bardzo niewyraźny, ale ostatecznie udało się! Zapraszam do czytania i wyrażania swoich opinii.
Poniżej dodaję skan oraz tłumaczenie:



Protegowany Magic Mike i gwiazda Miłości bez końca (w kinach 14 lutego) mówi dlaczego nie obchodzi go zła reputacja.

Twoja postać w ‘Miłości bez końca’ jest dobrym człowiekiem z ciemną przeszłością. Jakieś podobieństwa?
Obydwaj kochamy miłość. Kocham miłość. On pracuje w garażu a ja pracuję w filmach, więc to lekka różnica. Ale pracowałem w garażu, kiedy miałem 15 lat, także naprawiałem samochody. Nie profesjonalnie, ale to jest to, czym zawsze chciałem się zajmować. Jeśli byłbym w Formule 1, chciałbym zrezygnować z aktorstwa.

Wierzysz w bratnie dusze?
Wierzę. Być może w nie jedną. Wierzę, że istnieją ludzie, którzy są dla Ciebie. Trudno zdobyć ich w dzisiejszych czasach, ale kiedy to osiągniesz, stanie się cos szczególnego.

Jesteś ładnie wytatuowany – jakieś imiona dziewczyn?
Nie! To samobójstwo dla związku. Bądź co bądź mógłbym zrobić sobie tatuaż z imieniem mojej mamy. Mój ulubiony to „What goes around comes around” („Co krąży, zawsze wraca”) na moim ramieniu. Jestem wielkim zwolennikiem karmy, ale 90 procent ludzi pyta: „Czy to nie jest piosenka Justina Timberlake’a?”. Miałem film z Justinem i powiedziałem mu: „Jesteś cholernym bólem w dupie stary!”.

Jesteś znany z bycia złym chłopcem – jakieś refleksje?
Ludzie piszą to, co chcą pisać i to jest o wiele łatwiejsze ‘płynąć’ piórem negatywnie niż pozytywnie. Ale jestem nudnym sk*rwysynem. Nie piję alkoholu. Nigdy nie zażywałem narkotyków – nigdy. Więc nie wychodzę do klubów nocnych lub gdziekolwiek. Idę do Disneylandu albo wynajmuję tor gokartowy lub idę się ścigać.

„Endless Love” Diany Ross i Lionela Richie jest klasycznym karaoke. Jaki jest twój ulubiony kawałek?
Toto’s ‘Africa’ lub I’ll do the Spice Girls. “Powiem Ci, czego chcę, czego naprawdę, naprawdę chcę”. Wiesz, że miały występ w West End? Widziałem to, kiedy wróciłem do Anglii. To ja – prawdziwy niegrzeczny chłopiec i miłośnik Spice Girls. 

- Rose Marie Walland
Tłumaczenie: Alessa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie masz konta Google, kliknij opcję 'Anonimowy'.